W każdej chwili w drodze bez stresu: Usługi BMW i są optymalnie dostosowane do pojazdu elektrycznego BMW i3 i zapewniają stałą mobilność przed, podczas i po jeździe. BMW TeleServices automatycznie informuje kierowcę BMW i3 oraz Serwis BMW i, gdy konieczne jest przeprowadzenie serwisowania. Atrakcyjne pakiety Service Inclusive zapewniają kompleksową obsługę z jednego źródła. Usługa Wallbox Installations Service zapewnia instalację terminala Wallbox w domu klienta po bezpłatnej weryfikacji możliwości w ramach Diagnozy Online i starannym sprawdzeniu instalacji elektrycznej.
Services Inclusive
Korzystając z opcji BMW Service Inclusive klient nie musi zastanawiać się nad kosztami konserwacji lub kosztami związanymi ze zużyciem części w pojeździe. Po dokonaniu jednorazowej płatności otrzymuje on kompleksowe usługi serwisowe BMW, w ramach których wykorzystywane są oryginalne części do pojazdów BMW. Usługi te mogą dla niego wykonać wszyscy zaangażowani w serwis partnerzy BMW i na całym świecie. Od nich klient może uzyskać również szczegółowe informacje dotyczące zakresu oferowanych usług serwisowych.
Korzyści:
- Pełna przejrzystość kosztów.
- Brak możliwości wzrostu cen w okresie realizacji usług serwisowych.
- Elastyczność w ustalaniu okresów realizacji usług, przebiegu i zakres usług.
- Pełna możliwość przeniesienia usług na kolejnych właścicieli.
- Opcja uaktualnienia w ramach oferowanego portfela produktów w przebiegu, okresu realizacji i zakresu usług.
Wallbox Installations Service
Przed instalacją Wallbox Pure BMW i oferuje atrakcyjną kompleksową usługę: Za pomocą funkcji Diagnozy Online klient może w szybki sposób sprawdzić, czy instalacja Wallbox w jego warunkach jest w ogóle możliwa. Taki szybki test w razie potrzeby może wraz z nim przeprowadzić Serwis BMW i. Następnie należy zlecić bezpośrednio w Serwisie BMW i wykonanie usługi Wallbox Installations-Check, w ramach której specjalista sprawdzi na miejscu, czy dostępna instalacja elektryczna i warunki lokalizacyjne umożliwią instalację BMW Wallbox. Ostatni krok to instalacja terminala Wallbox w ramach usługi Wallbox Installations Service, której wykonanie należy zlecić Serwisowi BMW i, która jest wykonywana przez wybranych partnerów w zakresie segmentu premium. Na życzenie klient, oprócz tego komfortowego rozwiązania, może otrzymać również umowę o dostawę energii elektrycznej z ekologicznym dostawcą energii, aby BMW i3 mógł być ładowany prądem wytworzonym ekologicznie.
BMW TeleServices
Usługi BMW TeleServices jako element BMW i ConnectedDrive wspierają klienta podczas użytkowania BMW i3, przykładowo, poprzez wskazanie poziomu naładowania akumulatora. Dane pojazdu można przesłać na życzenie bezpośrednio do Serwisu BMW i po to, aby w razie zaistnienia nieprzewidzianych zdarzeń mógł on na miejscu udzielić szybkiej i kompetentnej pomocy. Akumulator wysokiego napięcia BMW i3 jest odpowiednio monitorowany przez Battery Guard, który informuje właściciela, przykładowo, o sytuacji, w której niespodziewane pojawienie się określonych czynników wywiera negatywny wpływ na operację ładowania.